vecka 4

Jag insåg nyss att jag har en väldigt trevlig vecka framför mig, fullbokad men mega rolig =) Idag blir det gymmet med Natalie, och det kan vi inte annat än älska :) Imorgon blir det tintin fika men partille tjejerna :) Därefter shopping för hela slanten ;) Torsdag kommer hela tjocka släkten över på tårta och det ska firas för fullt =) och alla vet redan att jag älskar födelsedagar så den dagen ska få bli toppen =) På fredag har vi den briljanta och efterlängtade utgången på schemat :) På lördag planerar iallfall jag och Mikaela att vi tjejer ska ha bakis dag tillsammans med Ben and Jerrys =D och på söndag kan man sova ut första gången på väldigt väldigt länge !! =D Något att se framemot varje dag och vi gillar det och framför allt behöver det =D Lite motivation i vardagen =) och idag får vi fin besök från Umeå =D Då storebror kommer hem för två veckors praktik i Göteborg, precis vad vi behöver här hemma :D Välkommen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0