Vårmodet ! =)

Inte för att kläder är min största passion men shit :) Var inne på Gina tricot idag och hittade riktigt många snygga plagg ! Hade lätt fyllt en ny gaderob med alla plagg jag gillade :)Sedan måste jag även beröma en tjej i mitt handbolls lag, hon är min ända blick in i modevärlden, hon bloggar också då och lägger ofta upp mode tips och hon har nog aldrig lagt upp något jag inte vill ha i min gaderob, ett år yngre men ändå min modeguru, här har ni henne - http://thefashionjunkie.blogg.se/ Grym tjej,fortsätt så =) Åååh om jag vore rik skulle jag just nu spendera massa massa pengar på kläder ! =) Blir dock nog en hel del shopping på onsdag då lönen kom in på kontot idag och man måste unna sig något =) Grymt grymt grymt =) Haft en riktigt bra dag och hoppas ni med haft det =) Alla korten på bordet, game over. På fredag kör vi tjejer !!! (och robert ;)) =)

Kommentarer
Postat av: miss j

jag är råååååtaggad

2010-01-25 @ 20:23:07
URL: http://jonnabreden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0