tom

en mindre bra fredag...
men nu är det en ny dag med nya möjligheter ! Möjligheter så som att gå till finalsteget i SM !!!
Kan inte riktigt sätta fingret på mina känslor över helgens event faktiskt, är sjukt taggad, ska verkligen bli as kul att hejja fram tjejerna, samtidigt som jag är nervös för deras skull samtidigt som jag är ledsen att jag inte är på plan, det är nog tyngst, men det är nog bara nu, för imorgon kommer vi glädjas åt tjejerna !! och det kommer vara ett jäkla ös på läktaren kan jag säga !! =) Ryktas om både trumma och gramofon, lite röda sträck i ansikter och pompomps på det och det här kommer bli toppen !! Skuru ska se få se på en klack dom aldrig tidigare skådat !! Nu kör vi !!! =)

Handboll <3


Kommentarer
Postat av: Emmagumman

Härligt tjejen!

Vi ses där i morgon och då ska minsan skuru få veta att dom lever =)

När e du där?

Puss

2010-01-23 @ 00:55:51
URL: http://emmagumman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0