Tack tack tack !!!!

Alltså så sjukt tacksam för gårdagen :) Har så sjukt fina vänner :) Så tack tack tack för alla MEGA fina presenter och tack för en grymt rolig förfest :) Kan inte säga så mycket om utekvällen då jag inte kommer ihåg den :) Men man fyller ju bara år en gång om året så vi tar den smällen :) Det blev alldeles för mycket alkohol men vi hade så sjukt trevligt att det va det värt :) Mår jag då som jag förtjänar ? Nee jag tycker inte det, mår så sjukt jäkla dåligt. och trodde inte man kunde må så här dåligt av alkhol, för det har jag aldrig gjort förut, och det visade sig även vara sant för ligger med feber och är tydligen sjuk på vanligt vis, så bakis och sjuk, ingen bra kombination men vi tar det :) Men aah kan inte tacka tillräckligt för är så sjukt mega nöjd med livets gång just nu :) Är dock ledsen att jag missar kusin vitamins 19 års partaj idag, hoppas det blir toppen älsk !!! Grattis grattis gratiis på Din dag :D Kärlek till er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0