schema

nya vecka med nya möjligheter :) och idag är det inte vilket vecka som helst utan just den veckan om pret vi blir ett år äldre, och jag älskar det =) Jag kommer nog alltid när det gäller födelsedagar bete mig som en barnunge då jag blir helt uppjagad och glad :D Men vad är bättre än att en hel dag krätsar runt än själv :D haha =) på torsdag på torsdag :) Men det är även veckan då vi ska skolas in i det nya schemat Då man alltid går nio till tre fyra dagar i veckan är det inte så stor omställning :) Dock går jag endast till halv tolv på fredagar och det är sjukt awesome ! :D även varannan måndag går man endast till halv tolv =) Men nu till det som skulle sägas, jäklar vilket tråkigt schema vi har !! så få ämnen men så många timmar. 5 timmar ekonomi i veckan, 4 timmar svenska i veckan,4,5 timme naturkunskap och 2,5 timme matte ! Kul variation (Y) Men får väl vara glada över att det inte blir så mycket bäcker =) och förhoppningsvis inte så mycket läxor då alla ämnen har sjukt mycket schema lagd tid :) Nu bär det iallfall av till att testa på det nya schemat :) Bra start för mig att jag missar dagens svenska lektion för att gå på min akupunktur (Y) Ha en sjukt bra vecka gott folk =) Vi lever bara en gång :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0