känslor

Kan inte riktigt sätta finger på mina känslor just nu. Eller snarare kan inte sätta finger på vad det är som gör att jag inte mår lika bra som vanligt. och nu snackar vi inte om att jag är bakis för det får man bara ta. Kan iförsig va efter en helg i hallen. Jag älskar handboll över allt annat så mega mysigt att vara där men det är just det som är jobbigt, det suger att sitta på läktarn och inte vara på plan. Sista sm året för oss, steg fyra och jag på läktarn, särskilt när man vet att man skulle fått spela, lite grann iallfall, fuck it ! och det tynger så kan vara det. Det kombinerat med de människor som går mig på nerverna just nu. Aa det är nog det jag känner, fast måste ändå vara något mer. Känner mig typ ledsen. och det vill vi ju inte vara, i huvudet är jag glad och pigg men får inte bort känslan ändå. Pressen och stressen från skolan måste ju även den vägas in, många små bidragande faktorer helt enkelt. Så får nog bli ett samtal till Robert eller Lovisa för att se om dom kan muntra upp mig lite :) Vill ju bara vara glad, lycklig och sväva på rosa moln, så som det brukar vara. Hade verkligen behövt en utomlands resa en vecka eller två, det hade nog varit botomedlet. På fredag ska det dock bli lycka då massa massa fina tjejer och en massa alkohol ska göra våran kväll briljant. 19, nytt år nya möjligheter ! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

GLÖM FAN INTE ATT JA SKA VARA MED PÅ FREDAG OCKSÅ! Å JA ÄR INTE TJEJ!! ATA

2010-01-24 @ 18:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0