fel fel fel, rätt!

Lite rättelser från tidigare inlägg, broder som vi såg fram emot idag kommer imorgon! En myskväll mindre men huvudsaken är att han är här på min födelsedag, det byter väldigt mycket faktiskt :) Sedan kan man tro att jag glömt vad som händer på lördag men det har jag verkligen inte :) Kusin vitamin fyller ju också 19 år och det firar vi med en trevlig tjejkväll där målet verkar vara att supa ner varandra, kan bli kul ;) En liten bit av mig dog imorse när jag fick ett sms att Mikamela inte skulle till skolan ! Trodde jag skulle avlida men hade faktiskt en riktigt trevlig och mysig dag med Nezanet och shabuuwoohuu istället :) Mysiga tjejer men nu får du gärna komma tillbaka miss Löfgren, I need you =) Jag och shabuuwoohuu i tvåan, hemsk hårfärg, hahaha =D Gympasset med Natalie var riktigt bra, har saknat den där mysiga känslan vi har på gymmet och saknat allt ögongodis, det är ju något med killar som tränar, Ja tack! och vi börjar få ihop ett riktigt gött gäng tills på fredag =) De nuvarande deltagarna är, Felicia, Lovisa, Linda, Mikaela, Jessy, Janni, Jeanina, Elin,Nezanet, Rooda, Shabuuwoohuu, Anna-Karin, Sandra, Emma, Lisa, Erika, Jhulin, Natalie, Robert och kanske Jessica, sedan ska även Jonna och Maja mötas upp ute, kommer bli briljant !! Sjukt jäkla taggad !! och det vet jag att det är många som är :D jag är tjej och behöver bekräftelse ! miss J

Kommentarer
Postat av: miss j

är jag miss j ? :D

2010-01-27 @ 21:31:54
URL: http://jonnabreden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0