bra bättre Natalie :)

Åååh så skönt att få träffa henne igen =) Underbart :)
och blev ett riktigt trevligt träningspass då när vi precis anlände träffade på Jane (våran gammla tränares dotter) och hon skulle hålla i Afrodans passet, och dels att det var hon och att det är Natalies favoritpass gjorde det självklart att vi med skulle vara där ! Rumpan tvekade en sekund men ångrar verkligen inte att jag gjorde det, skönt att dansa loss och skaka av sig faktiskt :D Riktigt riktigt roligt och fartfyllt pass ! och visst det känns i rumpan men tror ändå den klarar sig :) Kan ju inte bli värre än vad det är så bara att skaka på =D
Fattar inte varför killar inte går på det, visst dom skulle göra bort sig men kan man inte offra sig för det för att se 30 andra tjejer skaka rumpan och brösten ! Jag hade gjort det om jag var grabb :) Vi tjejer hade iallfall mega kul :D
Verkar som det blir gymmet imorgon med, tre dagar i rad, gäller att ligga i ;) =)


Mor, Far och bror var och tittade in hos Carl Gustaf idag :) Han har växt lite sedan sist :) lär vara en riktig tjockis när han kommer hit om fyra veckor :P :)

Hoppas alla har det lika bra som jag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0